هوای باران

شنبه 3 آبان 1393
ن : سارا

هوای باران

این روزهای زرد و نارنجی زود دلم می گیرد

باز بوی خاک مرا می برد به آسمان ها

باز دلم می خواهد بروم زیر درختان سرو

و قطرات باران را آرام آرام لمس کنم

این دلتنگی ها باز به سرم می افتد،باز دلم

می کند هوای باران،هوای باران

من خیس خیس از کنار عابران رد می شوم

با توجه به چتری که بر سر دارند

تمام جاده ها را طی می کنم تا ،آبیِ آبی شوم.

**((هاوژین حسن زاده))**



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ادبی و آدرس sarauok.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.